2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
هتک حیثیت زن جوان   توسط برادر شوهر

هتک حیثیت زن جوان   توسط برادر شوهر

مردی به خاطر اختلاف با همسر برادرش عکس های او را منتشر کرد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم با ایجاد یک صفحه جعلی، دست به این اقدام زده بود.

 


سرهنگ داود معظمی‌گودرزی اظهار کرد: زنی جوان به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب برهم‌زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش شده‌اند. شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد مدتی از ازدواجم می‌گذرد و مشکلی هم با همسرم نداشتم، اما از زمانی که این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده است، با همسرم به مشکل خورده‌ام و زندگی‌ام در حال از‌هم‌‌پاشیدن است.

 


سرهنگ معظمی‌گودرزی با بیان اینکه افسران سایبری پلیس فتای پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: کارشناسان پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده، با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.
رئیس پلیس فتای پایتخت توضیح داد: کارشناسان پلیس با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی، ضمن به‌دست‌آوردن اطلاعات هویتی متهم، پس از تشریفات قضائی، مجرم را که برادر همسر شاکی بود، در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند. سرهنگ گودرزی ادامه داد‌: متهم پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه‌رویی با شاکی و مشاهده مستندات انکارناپذیر پلیس، لب به اعتراف گشود و اظهار کرد با توجه به اختلافات خانوادگی که با او داشتم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد یک صفحه جعلی با نام و مشخصات او دست به این اقدام زدم.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.